دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام پریزاد با کیفیت ۳۲۰

Download Ahang Jadid Alireza Roozegar Benam Parizad

آهنگ علیرضا روزگار به نام پریزاد

دانلود آهنگ پریزاد از علیرضا روزگار با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن آهنگ پریزاد با صدای علیرضا روزگار

عکس حالم خوبه حالت بوی عطر آخرین دیدارمونو میده شانت

تو به یادش من به یادت من نمیدونم که جان دل بسته چشمای نازت

خنجر تو اتسخانم رفته عشقم اما درد اونو هم من دوس دارم

من شبو روز غصه دارم من شبو روزم هنوزم واسه خندت بی قرارم

آی پریزاد سارق قلبم تویی بی تو حالم از تو تعریفی نداره

آی پریزاد جونمو میدم برات کاشی برگردی دوباره

دیدی دیره واسه مردن برات قصه ی رفت تو دیگه برگشتن نداره

دل دل غمینم مثل فرهاد عشق تو اومد تو قلم زندگیمو داد بر باد

عاشقم باش عاشقونه بذار من دیوونه شم برای تو شبیه سابق

جان جانام آره من زندونی زندون چشماتم من هنوز بیمار دریای ماتم

آی پریزاد سارق قلبم تویی بی تو حالم از تو تعریفی نداره

آی پریزاد جونمو میدم برات کاشی برگردی دوباره

دیدی دیره واسه مردن برات قصه ی رفت تو دیگه برگشتن نداره

آهای پریزاد جونمو میدم برات کاشی برگردی دوباره

 Download New Music Alireza Roozegar – Parizad

دانلود آهنگ علیرضا روزگار آی پریزاد سارق قلبم تویی