دانلود آهنگ جدید دردانه از فرزاد فرخ با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

Farzad Farokh – Dordane

آهنگ دردانه از فرزاد فرخ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دردانه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ دردانه – فرزاد فرخ

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

اهر موزیک مرجع دانلود آهنگ جدید فارسی

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
باز مثل از هر شب منو آغوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو
من به تو دل بستمو بس ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو میبندمو میرقصمو

Farzad Farokh – Dordane

دانلود آهنگ دردانه از فرزاد فرخ (من به تو دل بستمو بس ناز کنی)